تفلون گلس توسعه تفون

تفلون مخلوط با گلس 25 درصد

تفلون مخلوط با 25درصد گلاس (پی تی اف ای گلاس یا PTFE+25%Glass) تقویت شده برای مقاومت خزش بالا در تمام رنج های دمایی است. مناسب برای انواع آب بند ولوها و واشرها در شرایط تحمل فشار است.

تفلون گلاس (پی تی اف ای گلاس یا PTFE+Glass) دارای مقاومت پوششی اصلاح شده است و به دلیل عایق بودن الیاف گلاس تاثیر کمی بر مشخصات الکتریکی آن گذاشته است. تفلون گلاس 25% (پی تی اف ای گلاس یا PTFE+25%Glass) دارای مقاومت بسیار عالی در برابر آب می باشد.

وجود الیاف شیشه باعث افزایش خواص ضد سایش شده و همچنین استحکام بیشتر در برابر تغییر شکل در هنگام اعمال فشار می شود. این تغییرات در حالی است که ویژگی های الکتریکی و شیمیایی تفلون (پی تی اف ای یا PTFE) بدون تغییر مانده است. همچنین این محصول دارای ضریب اصطکاک بالاتری است. البته شیشه دارای مقاومت ضعیفی در برابر مواد قلیایی است.

البته تفلون مخلوط با 25درصد گلاس برای مصارفی که نیاز به مقاومت در برابر بازها و اسید هیدروفلوروئیک است، مناسب نمی باشد و باید از کاربرد در این مصارف اجتناب گردد.

کاربرد

  • تفلون گلاس ایده ال برای مصارفی که نیاز به تحمل فشاری بالا در برابر سطوح سخت دارد، می باشد و از عمده کاربردهای آن یاطاقان ها، گسکت ها و سیت ولوها را می توان نام برد.

تفلون مخلوط با گلس 25 درصد بصورت ورق، میلگرد و لوله در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید و تامین می شود.


دریافت مشخصات فنی

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست